Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Oława: chcą skuteczniej promować miasto

MGO
Nową strategię promocji miasta uchwalili w piątek, 28 października, oławscy radni.

Strategia Promocji Miasta Oława na lata 2010-2015 powstała w oparciu o badanie opinii ponad 500 mieszkańców w pięciu grupach wiekowych (18-29, 30-39, 40-49, 50-59 oraz 60 i więcej lat). Kwestionariusz zawierał 30 pytań.

– Zapytaliśmy oławian o problemy, z jakimi się borykają, o jakość życia w mieści, ich aktywność obywatelską i formy spędzania wolnego czasu – mówi Ewa Szczepanik, sekretarz miasta. – Dotychczasowa promocja miasta opierała się przede wszystkim na herbie Oławy, stąd Dni Koguta – dodaje Szczepanik.

W ciągu czterech najbliższych lat urząd miasta chce stworzyć nową miejską stronę internetową oraz profile Oławy na portalach społecznościowych. Planuje m.in. częściej kontaktować się z mediami, a także organizować ciekawe imprezy, służące skutecznej kampanii reklamowej miasta.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na olawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto