Strategia Promocji Miasta Oława na lata 2010-2015 powstała w oparciu o badanie opinii ponad 500 mieszkańców w pięciu grupach wiekowych (18-29, 30-39, 40-49, 50-59 oraz 60 i więcej lat). Kwestionariusz zawierał 30 pytań.
– Zapytaliśmy oławian o problemy, z jakimi się borykają, o jakość życia w mieści, ich aktywność obywatelską i formy spędzania wolnego czasu – mówi Ewa Szczepanik, sekretarz miasta. – Dotychczasowa promocja miasta opierała się przede wszystkim na herbie Oławy, stąd Dni Koguta – dodaje Szczepanik.
W ciągu czterech najbliższych lat urząd miasta chce stworzyć nową miejską stronę internetową oraz profile Oławy na portalach społecznościowych. Planuje m.in. częściej kontaktować się z mediami, a także organizować ciekawe imprezy, służące skutecznej kampanii reklamowej miasta.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?