Za autem będzie hala produkcyjna o wielkości około 2 tysięcy metrów kwadratowych.Biurowiec i fabryka będą zbudowane w technologii pasywnej, czyli takiej, która umożliwi, że będzie samowystarczalny jeżeli chodzi o dostawy energii elektrycznej i ciepła.
- Budowa naszej siedziby powinna zakończyć się w przyszłym roku – mówi Tomasz Jurczak, współwłaściciel firmy Wena i kolekcjoner zabytkowych aut. To on był jednym z głównych organizatorów międzynarodowego zlotu samochodów w Oławie.
Ile będzie kosztowała ta inwestycja? - O pieniądzach w takich sytuacjach się nie rozmawia – ucina Tomasz Jurczak.
Dodaje, że o budowie takiej siedziby myślał od dawna. - To jest coś innego niepowtarzalnego, dlatego zdecydowaliśmy się wybudować taki obiekt. Warto być innym – mówi Tomasz Jurczak. Dodaje, że nie bez znaczenia jest tutaj także jego pasja, jaką są samochody.
Właściciel Weny chce, by za halą produkcyjną powstała ekspozycja, na której prezentowane będą zabytkowe auta.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?